پرسشگان

  • سپتام چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟
  • چگونه دوربین‌های مداربسته خود را توسط سپتام تایید کنم؟
  • آیا برای استفاده از سپتام حتما باید عضو باشم؟
  • چگونه می‌توانم ثبت نام کنم؟
  • چطور می‌توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟
  • آیا می توانم چند حساب کاربری داشته باشم؟
  • نام کاربری و یا رمز عبور را فراموش کرده‌ام چطور می‌توانم آن را بازیابی کنم؟
  • آیا اطلاعات اطلاعات شخصی من در اختیار شخص دیگری قرار می‌گیرد؟
  • چرا زمان ایجاد محل برای من فرم مشخصات فردی باز می‌شود؟
  • شناسه دائمی چیست و چه کاربری دارد؟
  • چرا حذف محل پیغام عدم امکان حذف می‌دهد؟
  • از کجا در خصوص رد یا تایید محل خود توسط کارشناس مطلع شوم؟
  • چرا داشتن دوربین‌های نظارتی تایید شده توسط سپتام مهم است؟
  • سپتام از چه استانداردهایی برای گواهی دوربین پیروی می کند؟
  • چگونه می‌توانم اطمینان حاصل کنم که دوربین‌های مورد تایید را نصب کرده باشم؟
  • هر چند وقت یک بار باید مجوز دوربین مدار بسته خود را با سپتام تمدید کنم؟
  • پرداخت هزینه کارشناسی یا تجهیزات از چه روشی میسر است؟
  • آیا امکان عودت وجوه پرداختی امکانپذیر است؟
  • در صورت بستانکار بودن چطور باید درخواست وجه نمایم؟