شرایط خدمت نظارت تصویری ابری و نگهبان هوشمند

شرایطی که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید

شرایط عمومی

  1. سپتام، ارایه کنندۀ خدمات ابری نظارت تصویری و نگهبان هوشمند نیست و برای اطمینان از برقراری خدمت در زمان اعتبار گواهینامه، فروشنده آن است. ارایه خدمات پس از فروش بابت خدمات ابری که خریداری نموده‌اید، بر عهده ارایه‌کنندگان آنهاست. حداکثر یکماه پس از خرید، ارایه کننده خدمت با ارسال پیامک، هماهنگی‌های لازم را برای نصب و راه‌اندازی با شما انجام خواهد داد.
  2. تعهدات ارایه کنندگان خدمات ابری بر عهدۀ ارایه‌کنندگان است و سپتام در این موارد تعهدی ندارد.
  3. خدمات ابری که از سپتام خریداری می‌کنید، در کل دورۀ اعتبار گواهینامه شما فعال خواهد بود و صرفاً بابت همین زمان نیز هزینه پرداخت خواهید کرد. به عبارت دیگر خدمات سطوح امنیتی SL3 و SL4 شش ماهه و خدمات گروه SL2 و SL1 یکساله خواهند بود. در صورت تاخیر ارایه کنندۀ خدمت در راه‌اندازی خدمت برای شما، ارایه کننده موظف است خدمت را تا پایان مدتی که وجه آن را پرداخت کرده‌اید (حتی پس از دورۀ اعتبار گواهینامه مربوطه) به شما ارایه نماید.
  4. علاوه بر شرایط عمومی، بسته به نوع خدمت، شرایط اختصاصی هر خدمت را در ادامه به دقت مطالعه بفرمایید. خرید خدمت از سپتام به منزلۀ پذیرش این شرایط و اسقاط کافه خیارات بوده و هرگونه عذر عدم اطلاع خریدار مسموع نخواهد بود.

شرایط اختصاصی خدمت نظارت تصویری ابری

(نظارت تصویری به عنوان خدمت جامع)


  1. با خرید این خدمت، به ازای هر بستۀ خریداری شده، یک دوربین با کیفیت صنعتی، قابل نصب در تمامی شرایط آب و هوایی ایران، در کل طول خدمت به صورت امانی دریافت می‌کنید. عملکرد دوربین در تمامی طول دوره در صورت تامین بستر مناسب توسط ارایه‌کنندۀ خدمت گارانتی می‌شود. توجه نمایید که شما موظف به بازپس دادن (عودت) دوربین (در صورت عدم تمدید) در پایان دوره خواهید بود.
  2. تجهیزات مورد نیاز نصب شامل 10 متر کابل با کیفیت CAT6 است که به مشتری در تمامی دورۀ خدمت به صورت امانی ارایه می‌شود. اگر تجهیزات یا خدمات دیگری مورد نیاز باشد، تامین آن برعهده ارایه کننده خدمت نیست و باید توسط خریدار تامین گردد.
  3. تامین برق پایدار (UPS)، سوییچ PoE و بستر مناسب نصب دوربین در محل مشتری، برعهده مشتری است، لکن در صورت تمایل مشتری در قالب خدمات تکمیلی درخواستی این موارد با اخذ هزینه طبق تعرفه رسمی، قابل ارایه خواهد بود. همچنین در صورت عدم پشتیبانی از فیبرنوری در محل درخواستی، تامین مودم با تکنولوژی اختصاصی که ارائه دهندۀ خدمت اعلام می‌کند، برعهدۀ مشتری است.
  4. هزینۀ یکبار نصب و راه‌اندازی دوربین، ملزومات ارایه شده نصب و همچنین تنظیمات انتقال تصویر در مراکز استان‌ها در هزینه خدمت دیده شده است. اگر بعد از نصب اولیه تمایل به جابجایی دوربین داشته باشید، مشمول هزینه مجزا است. هزینه ایاب و ذهاب در خارج از مرکز استان به‌صورت جداگانه توسط مشتری پرداخت خواهد شد.
  5. با خرید این خدمت، شما مجوز مشاهده برخط و همچنین ویدیوهای ضبط شده را به پلیس اماکن فراجا اعطا می‌نمایید.
  6. تعرفه‌ها بر اساس قیمت هر دلار، پانصد هزار ریال در بازار آزاد محاسبه شده است. افزایش احتمالی قیمت دلار موجب افزایش تعرفه خواهد بود، لکن این افزایش قیمت مشمول مشتریانی که پرداخت را با تعرفۀ قبلی کامل انجام داده‌اند، نخواهد شد.
  7. درصورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دوربین‌ (حتی قطعی برق و مواردی از این دست)، مراتب در لحظه برای حل مشکل به شما اطلاع رسانی می‌شود تا درصورتیکه مشکل از سمت مشتری باشد (قطعی برق، قطع اتصال فیزیکی و مواردی از این دست) در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

شرایط اختصاصی خدمت نگهبان هوشمند



  1. با خرید این خدمت، خریدار اقرار می‌نماید مکان یا اماکنی که بابت آنها خدمت نگهبان هوشمند را خریداری می‌نماید، به طور قانونی در تصرف خریدار است و این خدمت را به منظور پیشگیری از وقوع جرم و خسارت، ایجاد امنیت و جلوگیری از تجاوز به حدود و شکست حرز، برای آگاه‌سازی به موقع مراجع انتظامی (خصوصاً پلیس اماکن عمومی فراجا) و نیز خودش خریداری نموده است.
  2. خریدار ملزم است یک مسیر ارتباطی (ترجیحا تلفن همراه) را در اختیار نگهبان هوشمند قرار دهد که همواره در دسترس و پاسخگوی پایشگران است باشد. پایشگران در مواقع اضطراری از این طریق با خریدار ارتباط برقرار خواهند نمود.
  3. ممکن است در زمان مشاهده رخداد توسط پایشگر براساس دستورالعمل‌های نگهبان هوشمند یا پلیس اماکن عمومی فراجا، یک یا چند بار مراجعه حضوری به اماکن موضوع قرارداد ضروری باشد. به همین دلیل و به منظور تسریع در روند قانونی، بدینوسیله خریدار  بصورت ضمنی مجوز ورود مامور یا مامورین اعزامی از سوی مرجع انتظامی را صادر نمود. در صورت تقاضای ارایه‌کنندۀ خدمت نگهبان هوشمند، خریدار موظف به ارایه رضایت‌نامه در دفترخانه اسناد رسمی مورد توافق طرفین در خصوص این ماده نیز خواهد بود.
  4. تامین و نگهداری زیرساخت لازم از جمله میکروفون و بلندگو، دوربین مداربسته، کامپیوتر محلی (جهت آنالیزتصاویر، فشرده‌سازی و رمزنگاری)، برق اضطراری (UPS)، برقراری ارتباط امن با مرکز طرف اول (تامین زیرساخت ارتباطی از جمله سرویس VSaaS) که تماماً مورد تایید نگهبان هوشمند باشد، بر عهدۀ خریدار است. برخی از این موارد ممکن است مشمول خدمات نگهبان هوشمند ابری باشد (در خدمات هوشمند ابری به شما ارایه شده باشد).