• وبلاگ
  • سپتام بستری امن برای دارندگان پروانه کسب

سپتام بستری امن برای دارندگان پروانه کسب

سپتام بستری امن برای دارندگان پروانه کسب

اخبار صنفی، پس از انتشار اولین خبر در خصوص شناساندن سپتام به مردم واصناف شاهد اظهار نظر های بسیار زیادی از سوی مردم وروسای اتاق های اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ازجمله روسای اتحادیه های صنفی مرتبط با دوربین مداربسته بودیم.

آیا سپتام ارتباطی با اتاق اصناف ایران دارد؟
در پاسخ باید گفت: سپتام هیچ گونه وابستگی به اتاق اصناف ایران و یا تشکل های صنفی ندارد. اتاق اصناف ایران در تعیین پیمانکار سامانه هیچ نقشی نداشته است.
بنابراین بستری امن برای ارتباط متقاضیان دریافت خدمات آزمایشگاهی تجهیزات نظارت تصویری در کشوربه شمار می آید که پیمانکار آن هیچ گونه وابستگی به اتاق اصناف نداشته بلکه تحت نظارت دستگاه نظارتی و حاکمیتی بستری است برای ایجاد دسترسی سهل و آسان کسبه و سایرین به خدمات ارایه گواهینامه اصالت تجهیزات پایش تصاویر که علاوه بر صدور گواهینامه خدمات متفاوتی را در حوزه ارتقای امنیت محیط کسب و کار با همکاری مخابرات کشور به شهروندان ارایه می نماید.
بستر سپتام، با پیشنهاد دستگاه نظارتی مجوز قانونی لازم را برای تسهیلگری دریافت نموده و در درگاه ملی مجوزها نیز بارگذاری شده است.

سپتام با هدف رفع انحصار در توزیع و نصب دوربین های نظارتی قاچاق و فاقد کارایی در همه کسب وکارهای بزرگ و کوچک بر بستر دیجیتال و در جهت ایجاد امنیت مطمئن برای کارآفرینان از جمله اصناف و اماکن عمومی مجوزهای قانونی را اخذ نموده است.
اینکه سپتام قرار است در حوزه اصناف و کسب وکارهای مختلف بخش خصوصی و حتی دولتی چه خدماتی در قالب آزمایشگاه نظارتی ارائه کند.
اینکه چگونه به اتحادیه های صنفی برای ساماندهی تمام تولیدکنندگان و وارد کنندگان و فروشندگان و نصابان دوربین مدار بسته کمک کند، را به طور کامل و مفصل و شفاف اطلاع رسانی خواهیم نمود.

منبع: اخبار صنفی

https://akhbaresenfi.ir/?p=4481